Movies & Television

Friday the 13th Jason Voorhees girlfriend halloween makeup tutorial

By  | 

It’s like something straight of of Friday the 13th when Jason Voorhees has gone bananas.
Quick and superfast makeup if your partner is going as Jason.

Did you like the video? Share it with your friends!

Take your SFX makeup to the next level. Get your Ellimorph Plastic and Ellimorph Dust at ellimorph.com today with prices starting at $4.99 and we offer worldwide shipping!

For more Ellimacs SFX madness check out:
@ellimacsSFX on Instagram
@ellimacsSFX on Twitter
Ellimacs SFX Live streaming on Twitch
Join us on Facebook!

Gear used
Nikon D810, Nikon 105mm f/2.8 Micro VR, Final Cut Pro X, Apple Macbook Pro 15″ Retina.

Comments

  1. vanessa wawa

    5 days ago

    Wow I like you mkeup.
  2. Lorraine Bijou

    1 month ago

    This is so wicked!
  3. Mark Valdez

    1 month ago

    There's nobody sexier on this entire planet than Ellie.
  4. Emily Jesters Fam

    1 month ago

    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍💗💗💗💗💗💗💗💗💗👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍💗💗💗💗💗👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍💗💗💗💗💗💗💗💗💗👍👍👍👍👍👍👍👍👍
  5. Waijiu Ngo

    1 month ago

    får panik av din engelska
  6. Eden M Matin

    1 month ago

    SHE LOOK SO REAL 😢😢😢
  7. charene toki

    2 months ago

    OMG thats so crazy
  8. Tomasine Patzelt

    2 months ago

    Är ni svenska eller va?
  9. Rajesh Khanna

    2 months ago

    Love it I subbed fave video
  10. Raven Artist

    2 months ago

    Sooooo, Jason’s girlfriend would be a Zombie :3
  11. beautiful ladys

    3 months ago

    Jason dont have girlfreind wtf???
  12. Yuno Ashi

    3 months ago

    It's just knife though ur head 😒
  13. Sharon Langley

    3 months ago

    🤨🤨🤨🤨🤨🤨
  14. Ummmmm I’m Jason Voorhees’s girlfriend
  15. andrea luna

    3 months ago

    idk in my opinion she should be in faceoff❤️
  16. Potpot Production

    3 months ago

    をたを😯
  17. Amalia Montenegro

    3 months ago

    ¡ahhh zombie!!!!
  18. Y'all should prank someone that ur dead cuz someone killed u
  19. Cynthia Monroe

    3 months ago

    Jason doesn’t have a girlfriend
  20. Mr. Gopnik

    4 months ago

    Omg Are you swedish? HALLÅ ELLER SKA VI DRA UT OCH FISKA?
  21. mercedes roberts

    4 months ago

    I almost forgot about ur channle but i found this video thank u god for making me see this channle again 😂
  22. Leeza Mations

    5 months ago

    I’m watching this the day before Friday the 13th and almost a week before my birthday
  23. Melva Guerra

    5 months ago

    So scary
  24. The Mr.J Show

    5 months ago

    I'll go as Jason for you!!!!!
  25. Felicia Hageman

    5 months ago

    What the hek were you singing
  26. Skye

    6 months ago

    What if jason’s gay? Lol
  27. kayleen tores

    6 months ago

    wow its so nice
  28. Daffodil.G

    6 months ago

    I am so excited for Halloween
  29. Daffodil.G

    6 months ago

    I have mean her 300,000 subs ago
  30. FRANCES KRIS

    7 months ago

    It so scary omygosh
  31. number woah

    7 months ago

    PLEASE READ THIS I need help so I’m going to you can you do a unmasked part 4 Jason Voorhees makeup tutorial just showing his normal face not the mask thanks
  32. nancy plk

    7 months ago

    oml she is beautiful
  33. proxy #1

    7 months ago

    Love your work
  34. nyla _hope

    7 months ago

    what if your allergic to latex??? what do u use?
  35. Poppy - grace

    7 months ago

    Wow
  36. Jonathan Giuliani

    7 months ago

    Sei bellissima😍😍😍
  37. the deadly war zone

    8 months ago

    if jason is a gay
  38. IT'S FRIDAY THE 13TH TODAY!
  39. Wendy Vanessa

    8 months ago

    today is Friday 13th xdddddd
  40. When he talks English u can’t hear that he is skånsk lol
  41. Chelsie Dawes

    8 months ago

    Jason does not have a freaking dumb girlfriend gosh😡😠👹😡😡😡😡
  42. kirana salsabila tube

    8 months ago

    so i not you
  43. kristary bug

    8 months ago

    Ooooooooooooo So painful😬
  44. אלי אלקיים

    9 months ago

    😵
  45. Yareli Ayala

    9 months ago

    Where *
  46. Yareli Ayala

    9 months ago

    We're does she get that big container of latex at
  47. NURUL AFRI

    9 months ago

    Iy lovu mek up ❤❤❤❤👍👍👍
  48. ליאן אשטון

    10 months ago

    😂❤
  49. Enes Qaraca

    10 months ago

    Micheal myers knife
  50. I can't watch it OMG your smart
  51. 5:50 bruh
  52. katieee

    12 months ago

    "You are going to go straight with the blood." Me laughing at my own pun with the blood going STRAIGHT on the cotton.. hehehehehehehehehehehhehehehe PUNS..
  53. Lord Leri

    1 year ago

    Jason s girlfriend.Jason is too ugly to have girlfriend.
  54. wartin ningsih

    1 year ago

    Good
  55. Aaron 21

    1 year ago

    This should be called jasons victim not girlfriend
  56. Joseph Brown

    1 year ago

    Jason's weapon is a chainsaw
  57. Lisa Reti

    1 year ago

    Do you meen jason Voorhees.
  58. Ihcen Malak

    1 year ago

    ..
  59. Rihanna Ruiz

    1 year ago

    No I'm just kidding
  60. Rihanna Ruiz

    1 year ago

    Hi my name is Rihanna and i am the daughter of this girl👍
  61. Cãx The Alien

    1 year ago

    1.) Jason doesn’t love 2.) this has nothing to do with Friday the 13th 3.) why did she kill her self on the thumb nail
  62. Alichii

    1 year ago

    Haha ingen säger brallor längre😂 ledsen. Eller inte där jag bor iallafall.
  63. Beetlemuse

    1 year ago

    Check out my twitter to win an NES Jason Figure! @beetlemuse
  64. OreoThe LazyCat

    1 year ago

    Are they still dating
  65. A Geek of One

    1 year ago

    This is a lot easier than using a real knife.
  66. GalaxyGaming

    1 year ago

    OMG!
  67. Muntaha Rahman

    1 year ago

    if you like sfx makeup check out my insta @rahman_muntaha I've done some beginning stuffs there
  68. Exty 10

    1 year ago

    2:10 im from sweden and brallor is hose but i still say brallor :P
  69. Henry Williams

    1 year ago

    This was the first video I have wach
  70. رووووووووووووعة
  71. Ashley Ruiz

    1 year ago

    "we're gonna glue it on that thingy" "do a stupid thing like this" "Pay attention here and look at Ellie's priceless face" *im dying*
  72. Shanmukhan K

    1 year ago

    PERFECT
  73. Mari Danihel

    1 year ago

    Mega vow weldan
  74. Johan Wijayanto

    1 year ago

    muaaccchhhh💋💋
  75. Edhel Marcelo

    1 year ago

    😨